pondělí 9. června 2014

Random photos of the week #23

Týden se s týdnem sešel a máme tu pořadové číslo 23 ... Na PL teď vůbec nemám čas, ale ... vymyslela jsem si pracovní kout, který by mi mohl dobře sloužit. Už aby byl byt hotový a já mohla dekorovat a tvořit PL ...
V pondělí nám přivezli gauč a obývací stěnu. Asi máme smůlu nebo já nevim, ale gauč už byla třetí věc, co nebyla úplně v pořádku (deska pracovního stolu má špatně zalaminovaný flek a kallax má odřenou jednu destičku). Noha u gauče byla ohnutá a ještě ji chybí ta gumová podložka. Rozhodli jsme se ho nereklamovat (komu by se chtělo přes měsíc čekat na novej?!) a kluci nohu narovnali. Byly to docela nervy se na to dívat. Večer L. složil jednu skříňku ze stěny. V úterý jsem měla v práci menší výstup se šéfem. Dělám nový web pro naši reklamku a máme úplně odlišný vkus. Což je ovšem velkej problém. Oboum šéfům se líbí pohyblivý obrázky a hořící texty a weby, které se dělali tak před 10ti lety. Já jsem se samozřejmě snažila dělat web přehledný a co nejvíc moderní.Takže teď máme fakt hnusnej web, kterej se líbí šéfům, ale potencionální zákazníky nejspíš odežene. Taky přišla nová telka, L domontoval zbytek skříněk a přijel taťka nám vyměnit objímky a dát lustry. Ve středu nám přišel kamarád přivrtat polici a skříňku na zeď. S klidem můžu říct, že obývák je hotový! Teda zbývá ještě poklidit a nadekorovat ... ale HOTOVO! Ve čtvrtek jsme měli poslední trénink na dračákách před závodem. Docela fuška. V pátek se jednomu z kolegů v práci, narodila vnučka a tak jsme ji zapili. Taky jsem mohla jít z práce o dvě hoďky dřív než normálně, což jsem chtěla využít nějak produktivněji, ale usnula jsem na gauči :D Navečer přijeli Lucka se Žabákem. Ten nám vyměnil baterie a sprchu. Večer jsme šli na zahrádku do Konce Konců. V sobotu nastal den D. Pokud hcete vědet kolikátí jsme dojeli, počkejte si na samostatný článek! :) V neděli jsme odpočívali a po obědě jsme jeli k našim pro zbývající nábytek a pár věcí. Večer jsme padli únavou díky náročnému víkendu a tomu strašnýmu horku.

Gaučujeme

Kveteme!

Úlovky z Prahy

'Renegerace' před závodem

Máme bezkonkurenčně nejhezčí trička!

Ahooooj!

Žádné komentáře :

Okomentovat