čtvrtek 5. června 2014

Random photos of the week #22

Poslední dobou fakt přestávám chápat, jak rychle ten čas plyne. Vždyt ještě 'včera' byl duben ... a on už je dneska červen ...

V pondělí jsme domalovávali obývák a ložnici. Večer jsme měli trénink dračích lodí. V úterý jsme načisto uklízeli ložnici a dodělávali zbytky. Ve středu přišel zlom. Nastěhovali jsme postel, složili ji a SPALI JSME PRVNÍ NOC NA BYTĚ. Další den jsme stěhovali pár věcí, hodně do kuchyně a taky nějaké oblečení a taky jsme dostali do začátku od L. mamky dvě velký ikea tašky plný jídla a dobrot. V pátek jsme si dali pauzičku a já uvařila naši oblíbenou čočkovou polívku a večer jsme šli posedět s kamarádama do šachty. V sobotu jsme si s L. udělali krásnej den. Jeli jsme do Ikea pro nějaký nábytek a věci kolem bytu, dali oběd a pak do CČM a udělala jsem si radost pár kouskama do mého šatníku a novou peněženkou. Prohlédli jsme si výstavu 'Hero day'. Potom jsme šli do kina na X-MEN: BUDOUCÍ MINULOST. Bomba film! Fakt jsem si sérii X-menů oblíbila. Taky jsme se rozmazlili popcornem a nachos. S přeplněným autem jsme přijeli do nbk, vytahali jsme ty všechny 'krámy' a únavou jsme padli za vlast do postele. V neděli ráno jsem se vyšvihla a udělala jsem pro L. snídani do postele - vajíčka, slaninka, toustík a kafe. Fakt měl radost. Dopoledne jsem se vrhla na zbytek úklidu v ložnici (ty debilní lišty od barvy) a L. smi skládal kallax 2*4 a stůl k němu. K obědu jsem udělala stejk z krkovičky a brambory. Odpoledne jsme vyklidili obývák a já klečmo vytírala malým hadrem ty ušpiněný parkety po škrábání a malování. Těsně před tréninkem jsem obyvák stihla ještě jednou vytřít (ale to už normáně mopem, by mě jeblo!) a jeli jsme k našim pro pár věcí a k L. rodičům pro další věci. Trénink byl strašně ale strašně namáhavý. Po tréninku jsme se jeli převlíknout do suchého a jeli jsme na nákup a večer opět padli únavou. Taky mi běhěm týdne přišly washi pásky a řetízek z ebaye.

miluju washi pásky! 

Cestou z práce na autobus jsem zmokla. Úplně durch.

Po a před :)

další nálož washi pásek

řetízek z ebaye myslím za 45Kč

Pravý ukrajinský šašlik @ Práce

První noc v novém bytě <3

Som vařil čočkovku :3 @ Doma

Ikea bez přežíračky není ikea. Cibulový kroužky maj teda docela hnusny ...

L. a kámoš Hulk

Trochu kultůry

Žádné komentáře :

Okomentovat