pondělí 12. května 2014

Random photos of the week #19

V pondělí jsem se začla stresovat, že jsem zanedbala přípravu na Restaurant Day Nymburk, a tak jsem vyzkoušela tři druhy slaných muffinů. Celkem se povedly. Taky jsem si udělala pořadač na papíry a scrapčtvrtky ze staré krabice od filtrační konvice na vodu. Taky jsem se konečně dala do dělání mého projektu (více o něm ZDE). Přišly mi balíčky se skvělýma věcma. Den volna jsem strávili flákám (jak jinak :D). V pátek jsem pracovala z domu a navečer jsme jeli do jedné z hájenek nedaleko Kolína na oslavu narozenin našich kamarádů. Supr oslava! V sobotu po obědě jsem jeli domu a L. byl celkem nepoužitelný a prospal celý zbytek dne. Toho jsem využila a dotřídila jsem dle data fotky, pro snadnější práci a našla spoustu krásných kartiček na PL, připravených k vytištění, ale já si je musím upravit na jinou velikost okýnka. V neděli jsem vařila dva obědy a pekla na zkoušku znovu bagetky. Tentokrát jsem je dělala ve tvaru bulek a musím říct - fakt se povedly! A s klidným srdcem můžu říct, že jsem na RDN celkem připravená. Už jen sepsat lístek na nákup, vytisknout jmenovky ... a upéct! Jsem zvědavá jak to všechno zvládnu. Navečer jsme měli další trénink dračích lodí. Ale tentokrát to byla fakt makačka - trénovali jsme starty. A taky jsem zjistila, že je můj stůl moc malý a notebook moc velký :D







Žádné komentáře :

Okomentovat