pondělí 5. května 2014

Random photos of the week #17 a #18

Tenhle článek jsem měla už úplně celý napsaný a při posledních úpravách, absolutně nevím jak, objevil se mi tady obsah úplně jiného článku. Takž to musím psát znovu a samozřejmě si to nepamatuju už přesně. Chjo.

Takže týden #17 vezmu opravdu jen v bodech co si pamatuji.
- filmy od Tima Burtona a další moje seriály
- propadla jsem kouzlu mandlového mléka
- jsem hodně nešťastná z line-upu RFP, strašná slabota letos
- po nevydařeném pokusu o ciabatty, jsem vyzkoušela docela úspěšně domácí bagetu
- objednala jsem si skvělej tablet Asus MemoPad 8
- byla jsem v Hradci na Majálesu a docela pršelo
- třídila jsem fotky pro svůj nový projekt

Další týden mi uběhl jako voda. Objednala jsem si čupr věci na www.paperoamo.cz pro svůj nový projekt. Přišly mi balíčky z votoče (kolečkové brusle od Nike a obal na tablet od Paula Franka) a taky obal na můj novej firemní telefon. Den volna jsme se rozhodli strávit trošku akčně a tak jsme byli s L. vyzkoušet brusle. Odpoledne jme trávili na Nymburském Majálese. V noci jsme blbli na hradbách se světlem a foťákem :) V pátek se mi do práce moc nechtělo. Večer jsme šli do kina na film Pompeje. V sobotu jsme lenošili a plánovali výlet do Budapeště, kam bych hrozně ráda jela vlakem a večer jsme byli doma a koukali na filmy. V neděli jsme taky trošku lenošili a já doháněla restíky na blogu. Večer jsme měli první trénink dračích lodí, které jsem se rozhodla letos zkusit. Když už nic, tak aspoň sranda bude :) A taky jsem zjistila, že se musím přerovnat expedita a skříň, neboť se mi zhušťují zásoby na DIY :D

Fotky po prokliku ...












Žádné komentáře :

Okomentovat