pátek 25. dubna 2014

Brandnoozbox #2 - Duben

Jelikož jsem březnový box nedopatřením nestihla, objednala jsem si až ten dubnový. Trošku mě zklamal způsob zabalení. Teda ty kartonový rozdělovníky jsou super (rozhodně je využiju v nějakém DIY projektu), ale ta dřevěná sláma! Zřejmě byl můj balíček balen jako jeden z posledních, protože tolik drobného prachu právě z té slámy jsem v minulém boxu rozhodně neměla.


 

Lotus pomazánka je rozhodně královnou balíčku. Miluju Lotus sušenky a tak mě tahle pomazánka, společně se sušenkama, rozhodně potěšila!
Hodnocení: *****

 

Koření na svíčkovou v pyramidce bych si asi sama nekoupila, ale rozhodně se nebráním jejímu vyzkoušení. Jen ještě nebyla příležitost.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

V brzké době ale rozhodně vyzkouším tyto dvě bylinky! Podle recenzí na webu mají hodně dobré hodnocení, tak jsem zvědavá.
Hodnocení: nehodnotím, produkt jsem nevyzkoušela

 

Krtečkové limči za mě vyzkoušela ségra (né že by věkem odpovídala, ale sledké limo mi už nic moc neříká). Dala limonádám plné hvězdičky, protože jí prej moc chutnaly.
Hodnocení: *****

 

Z tofu paštiky jsem měla taky moc velkou radost. Objevuji teď nové chutě ... Ale tahle chuť teda pro mě vůbec není. Možná v budoucnu vyzkouším jinou příchuť, nicméně tahle mě moc nenadchla.
Hodnocení: *

Taštička Borseto byla taky moc dobrá, ale croissanty má tato firma rozhodně lepší.
Hodnocení: ****

 

Mouka je mouka a já žádný rozdíl rozhodně nevidím. Zkoušela jsem z ní domácí bagety, které dopadly na jedničku. Ale má celkem pěkný obal, to se musí nechat.
Hodnocení: *****

Božkov drink jsem už jednou měla, takže jsem věděla co od toho očekávat. Prostě drink na cestu na párty :)
Hodnocení: ****

 

Prostě ostrý kečup :) A je na něm strašně vidět ten prach (jójó, zapomněla jsem ho otřít!).
Hodnocení: ***

Žádné komentáře :

Okomentovat