pondělí 21. dubna 2014

Random photos of the week #16

Týden zase utekl jako voda. V pondělí mi přišlo nové číslo Apetitu. Na Pinterestu trávím opravdu hodně hodin a tak jsem se rozhodla něco zkusit - vlastní razítko! Na VOTOČVOHOZ  se mi prodaly nějaké šperky, tak jsem k nim vyrobila kartičky a potiskla razítkem. Jelikož mám upravený jídelníček, musím i hodně pít a to se mi poslední dobou moc nedaří. Našla jsem super vychytáku - na flašku jsem si fixem načárkovala hodiny. Hned piju jak o závod! :) Po dlouhé době jsem byla v Kauflandu a byly tam výprodeje. Koupila jsem si docela dost kacelárských věci a hlavně - gumy na razítka! :D Ve čtvrtek mi přišel Brandnoozbox. Zatim na plné čáře vyhrává lotus pomazánka! V únorovém BNB byly Tretter's s chilli příchutí, ale byly dost nepožívatelné, tak jsem se rozhodla vyzkoušet jiné. No o nic lepší teda nejsou. Taky jsem dala na radu Kuchařinky a vyzkoušela jsem pečené TOFU. Bratranec má vlastní street wear značku MUSIM WEN, tak jsem se rozhodla ho podpořit a mám bavlněnou tašku se super potiskem. Taky jsem si našla šetřící systém - každou padesáti korunu, kterou mám, dám do kasičky! V pátek na mě padla nějaká viróza, ale ani ta mi nezabránila zkusit upéct domácí CIABATTU (no možná jsem v tý posteli zůstat měla ..)

A proč že jsem ji zkoušela? Rozhodla jsem se, že se tanu jednou ze stánkařek na RESTAURANT DAY NYMBURK. Takže vám tímto srdečně zvu! Můj stánek ponese název "Slané dobroty od Barči" a budu podávat dva druhy sendvičů, braborákový muffin a dva druhy slaných muffinů. Mám z toho teda nervy už teď, protože se mi ty ciabatty moc nepovedly. Musím tedy zkoušet dál. 

Díky, čau, Emča!


Pečená treska s cibulí a paprikou @ Doma, NBK

Prodáno :)

Razítkuju kde se dá :D

Finta!

Děkovné kartičky k nákupu

No neber to, když byly ve slevě!

BNB

Nejmilovanější lotus pomazánka!

Ne, další šanci už jim nedám :)

Kuřecí maso, nudle, cibule ak tomu pečené chilli tofu @ Doma, NBK

MUSIM WEN!

Kasička :)

Domácí ciabattka !

Žádné komentáře :

Okomentovat