pátek 18. dubna 2014

Brandnoozbox #1 - Únor

Díky časové tísni se k recenzi dostávám až teď. Vím, te hodně pozdě, kór když je skoro na cestě ten dubnový. Objednávala jsem box poprvé, ale i tak jsem očekávala něco trošku jiného. Novinku z roku 2011 díky, ale nechci. Zajímají mě nové věci!





ZENONADE ANTI-ENERGY DRINK jsem dostala růžové provedení. Byla jsem k tomu hodně skeptická, ale chutnal mi. Hodně mi připomněl TRUE TEA ve skleněné lahvi.

Hodnocení: ****









RACIO SIMPLY vyzkoušela moje ségra. V balíčku jsem našla medové a ty ji moc a moc chutnaly. Já bych si to asi sama nekoupila, protože tyhle pufíky moc nejím.

Hodnocení: ****









TEEKANNE čaj proti nachlazení jsem ani nezkoušela. Na čaje moc nejsem, takže si ho ani znovu nekoupím.

Hodnocení: nemůžu hodnotit, nevyzkoušela jsem tento produkt








WASA SANDWICH jsem měla modrý, tedy příchuť smetanového sýra. Jednou jsem si kousla a stačilo. Tato svačinka mi teda vůbec nechutnala. Rozhodně nekoupím.

Hodnocení: *




Za to MANNER PICKNICK sušenka byla výborná a zmizela ve vteřině :D Myslím, že se po tom v obchodě podívám a asi i koupím.

Hodnocení: *****




LIMMI 100% citronová šťáva je supr citronka. Používám jí k dochucení vody. Nevím, jestli bych si ji koupila znovu.

Hodnocení: **









Polívku VITANA "redukuju-do-vaničky" jsem nezkoušela, darovala jsem ji. Měla jsem kulajdu. Nevím jestli si ji sama v obchodě koupím.

Hodnocení: **




Když jsem objevila v boxu TRETTER'S zeleninové chipsy, docela jsem se zaradovala. Už dlouho jsem je chtěla vyzkoušet. Bohužel příchuť chilli to celé zabila. Opravdu strašně pálivé!

Hodnocení: *







S BONDUELLE CIZRNOU se váže docela vtipná historka. Koukala jsem na díl Jamieho Olivera a dělal tam falafel a říkala jsem si, že bych ho jako taky chtěla vyzkoušet a druhý den jsem cizrnu vytahovala z boxu :) Jen ten falafel jsem doteď neudělala ...

Hodnocení: nemůžu hodnotit, nevyzkoušela jsem tento produkt






EMCO ovesné sušenky taky zmizely celkem rychle. Měla jsem čokoládové. Možná si je koupí v obchodě.

Hodnocení: *****




BOHEMIA NATURA vícezrnné nám taky moc chutnaly. Navíc mě potěšila absence glutamátů a podobných srágor.

Hodnocení: *****








Koření KOTÁNYI nová inspirace jsem ještě nestihla vyzkoušet, ale asi si to sama v obchodě znovu nekoupím.

Hodnocení: nemůžu hodnotit, nevyzkoušela jsem tento produkt






Zdroj obrázků produktů: www.brandnooz.cz

3 komentáře :

  1. Ahoj Baruško, máš tam chybné hodnocení u Picnicku asi, píšeš, že ti chutnal, že si ho pořídíš znovu a jednu hvězdičku :) A
    tretters nevzdávej, u mrkve a pastináku mají příchut i sůl a pepř a i ty klasický řepa a celer s provencalským kořením jsou výborný ;) Už nejím jiný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za připomínky, hned opravím :)

      No koupila jsem si ještě řepu a celer Cheddar ... ale taky nic moc :D dobře dám tomu ještě jednu šanci! :D

      Vymazat
    2. Týjo, tak takový jsem teda ještě taky nepotkala, ale též mě to neláká, kdyžn si vezmu že řepa je do sladka a k tomu příchuť sýru mi nesedí :)

      Vymazat