pondělí 6. dubna 2015

Random photos of the week #13 a #14

Dva týdny utekly jako voda ... a já jsem začala nestíhat a taky jsem možná trochu zlenivěla. Více po prokliku ...

Týden #13
Byla jsem letos poprvé na bruslích. Jednou s L. a Š. a při zpáteční cestě těsně před koncem, jsem se rozplácla jak dlouhá, tak široká a odřela jsem si koleno (fňuk). V práci mi konečně potvrdili dřívější odchod z práce. Přišla mi druhá objednávka na můj eshop. Byli jsme se podívat v Kovansku, u Kuchařinky, u L. rodičů. Byli jsme s partou posedět v Adéle. Dodělala jsem exporty na diáře 2016 - brzy budou k zakoupení! Začala jsem hrát The Sims 4 a docela mě to baví. Dělala jsem si pořádek v osobním účetnictví.

 

 

 

Týden #14
L. mě vzal do Poděbrad a nakoupila jsem si nové oblečení. Večer jsem pekla rafaelo řezy a pro M. jsem uvařila guláš, abych se ve staré práci rozloučila. Guláš i placka všem chutnalo. M. se semnou hezky rozloučila a dal mi i pár dárků. Odpoledne jsme jeli za babičkama, do masny a na nákup. Byla jsem si zařídit na úřad rozšíření ŽL a taky oblítala socku a zdrávku. Stavila se A. na oběd a málem jsem ho nestihla. Byla jsem u tety na kosmetice. Jela jsem do Prahy do nové práce. L. byl u doktorky a dostal antibiotika. Uvařila jsem mu kuřecí vývar a ikdyž jsem ho vařila prvně, povedl se. V pátek jsem si byla vyzvednout můj poslední narozeninový dárek - nový telefon Asus zenfone 5. Samozřejmě mi hned nedošlo, že jsem si nebyla vyměnit SIM a tak jsem si ji zastřihla. Po pár horkých, téměř propocených chvilkách (takový to, když je simka moc velká a vy ji narvete do telefonu a zasekne se v půlce a nejde ani tam a ani ven ...) se mi podařilo telefon s upravenou simkou zprovoznit a mám z něho neuvěřitelnou radost a jsem ráda, že jsem si lehce připlatila oproti plánované částce. Taky jsem byla u babičky sídlišťový pro oběd, odpoledne jsem se flákala a večer hrála Sims 4. V neděli proběhl lehký úklid, ale i flákando u Harryho Pottera a u Sims 4 - fakt mě baví.


 

 

Žádné komentáře :

Okomentovat