pondělí 9. března 2015

Random photos of the week #10

Tento týden byl hrozně super! Babička mi gratulovala lehce předčasně, ale já už se na ten rýžovar strašně těšila! Začala jsem se učit JavaScript na online kurzu na codecademy.com Udělala jsem novou stránku do fotoalba. Dělala jsem něco jako "Mac and cheese" zapečené s kuřecím masem - objeví se tu recept. Měla jsem narozeniny a dostala jsem novou kuchařku do sbírky, navrhla jsem si tričko a nechala udělat a taky jsem byla s T. na večeři a pak jsme šly na drink, vyzvedl si mě L. a o půlnoci jsme spolu jedli sushi. Bylo u nás posezení s partou a k večeři jsem jim uvařila Chilli con carne (recept tu bude až po květnovém Restaurant Dayi) a mělo velký úspěch. Pustila jsem do světa ten veledůležitej web o kterém jsem psala minulý týden - mám svůj vlastní eshop! Tři měsíce práce se konečně dotáhly do konce a já mám velkou radost! Zatím je tam jen pár produktů, ale další jsou již na cestě! O mém eshopu chystám samostatný článek. A jako třešnička na dortu tohoto týdne byl skvělý koncert The Subways


 

 

  

  

 

Žádné komentáře :

Okomentovat