neděle 1. března 2015

27/02/2015 - Let It Roll Winter

Stejně jako loni, tak i letos jsem se zúčastnila skvělýho DNB mejdanu na pražském výstavišti v Holešovicích. A stejně jako loni jsem tam byla s mojí kamarádkou Weru ...

Jelikož už Weru bydlí v TRU, tak jela vlakem přes NBK a tak jsem k ní do vlaku přistoupila. Do Prahy jsme dojely před 20h. Tramvají jsme se dopravily na výstaviště, počkaly si ve frontě a skvělej mejdan mohl začít! Nejprve jsme šly obhlídnout pavilony a pak jsme si daly věci do šatny, šly jsme do pavilonu s VIPER stage a tam jsme zůstaly. Co se týče výzdoby, tak to byla pecka a líbila se mi daleko víc než NOISA INVITES stage. 


Kolem 1h ráno jsme pavilon opustily, protože jsem dostala záchvatek kašle (jsem totiž asi ještě trochu nemocná, ehm) a taky jsem měla hlad. Když se blížilo půl 2 ráno, rozhodly jsme se jít na Noisa invites stage na NOISA ... a jelikož tam bylo mraky lidí a díky tomu jsme stály na dost blbým místě (pořád lidi chodili sem tam), tak jsme se rozhodly vrátit na Viper stage a byla to skvělá volba! Člověk měl kolem se místa tak akorát na nějakej taneček. 


Kolem půl 4h jsme (teda hlavně já :D) byly dost unavené a tak jsme se vydaly směr šatna a pak na tramvaj na nádraží. Takhle ukrutně mě kotníky snad ještě nebolely/nezatuhly. Málem jsem se rozbila, když jsem vystupovala z tramvaje :D Trochu si vyčítám, že jsem jela o vlak dřív než Weru (promiň, promiň promiň!), ale chtěla jsem ráno stihnout L. než odejde do práce a taky jsem už byla dost vykydlá. Domu jsem dorazila v 6 ráno a vyspala se pouze 4 hodiny, ale byl to sakra super mejdan!

<3
A kdyby snad si chtěl nějaké sety poslechnout, tak může TADY!

Žádné komentáře :

Okomentovat