čtvrtek 19. března 2015

16/03/2015 - Workshop food fotografie s Kuchařinkou

V pondělí se konal první ze dvou workshopů s Kuchařinkou pod záštitou ChefStarter v krásném prostředí ChefParade. Já jsem jela Petře pomoci odnosit věci a vyskládat je, popř. asistovat u výuky. Nakonec jsem ale měla možnost si celý workshop zkusit s ostatními pěti děvčaty. 

 

První částí workshopu bylo seznámení s foťákem, clonou, časem, ISO a řekla nám také něco ke kompozici. Já už nějaký čas na panu Sonym fotím, takže jsem věděla kde se co nastavuje, ale stále mi nebylo jasné proč to vlastně nastavuji takhle a takhle! A Petra mi to konečně vtloukla do hlavy. Pověděla nám také něco o světlech a o pár pomůckách při focení.


 

Další kapitolou workshopu byl FOOD STYLING, na kterém jsme si vyzkoušely, že takové granátové jablko vůbec není sranda na prkno naaranžovat a vyfotit dle vlastní představy.

 

Poslední téma, ke kterému jme se dostaly, byl DEKOR STYLING. U něho jsme dostaly za úkol vytvořit vlastní něžnou a světlou scénu a byl to ještě těžší úkol než naaranžovat již zmíněné granátové jablko. V hlavě jsem si vymyslela scénu s mrkví, prkénkem, nožem a utěrkou. Vyfotila jsem to a vůbec to nevypadalo jako ta představa v mé hlavě. 


Klobou dolů všem food stylistům, dekor stylistům a food fotografům. Vážně to není tak lehké jak se to na první pohled zdá!

Žádné komentáře :

Okomentovat