pondělí 9. února 2015

Random photos of the week #6

Asi to přijde jen mě, ale začátky roku jsou někdy dost na prd. Na prd jsou hlavně ve chvílích, kdy se opakují události loňského roku. Třeba jako to, že jsem dostala výpoveď a ještě docela hnusným způsobem. Zrovna když jsem začínala mít pocit, že se reklamka ubírá správným směrem přijde šéf a celou reklamku zruší.Nebudu popírat, že to přišlo z čistého nebe.  Ok, díky, čau, nashle. Štěstí v neštěstí ovšem je, že mi výpověď nestihl dát v pátek 30. 1. a dal mi ji až 3. 2., takže tam budu smrdět o měsíc déle. 

Super je ale to, že v úterý mě čeká pohovor v Praze, takže mi držte palce. Fakt bych si přála práci, kde si mě nechají déle jak dva roky.

Přišly mi poslední objednané kartičky na Projedt Life ze Scrapbazárku a jsou úžasné! Co z nic tvořím můžete vidět na mém druhém blogu Amca Design. Tam jsem předpřipravila pěknou várku nových článků. 

Pomalu se také chystám na nedělní Restaurant day, který proběhne na nymburském náměstí od 11 h a já vás srdečně zvu! Můj stánek se jmenuje Barčilli a podávat budu Chilli con carne!



 

Žádné komentáře :

Okomentovat