pondělí 20. října 2014

Random photos of the week #42

V pondělí jsme byli na nákupu v Kauflandu a neodolala jsem glitrovým ozdobám na Vánoce. V úterý bych raději nekomentovala. Ve středu jsem si byla na odběrném místě Uloženky vyzvednout 100% ekologické nádobí na Restaurant Day Nymburk, kterého se opět účastním jako stánkař. Budu mít připravenou moc dobrou polévku. Jste srdečně zváni! Čtvrtek byl ve znamení seriálů. Když jsme v pátek ráno stáli s kolegou na závorech, projel Leo Express a Regio Jet (který Nymburkem normálně nejezdí), řekla jsem si že ten den bude prostě skvělej. A on fakt byl! Kolem poledne na FB Conspiracy Concerts Info Network oznámili, že se 13. ledna 2015 bude konat koncert ENTER SHIKARI téměř jsem skákala radostí do stropu. Ve 4 si mne vyzvedl L. a jeli jsme směr CČM. L. měl svátek a tak jsem ho pozvala na All you can eat v Running sushi. Po tom, jsem si byla koupit v Deichamnnovi boty a v Čedoku lístek na kocert Gerarda Waye a taky The Subways. Potom jsme šli do kina na Drákula: Neznámá legenda. Film to je peckovej. Po kině jsme spěchali na rychlonákup do Ikea. Pořídili jsme téměř vše a kolem 22h jsme dorazili unavení domu. V sobotu jsme šli na sváteční oběd k L. rodičům a potom i ke Kuchařince. Odpoledne mi L. sestavil Kallax polici a botník a já uklízela. Navečer jsem udělala lazaně a přišla mamka se ségrou gratulovat L. Mamka po večeři odešla a ségra zůstala. Otevřeli jsme si vínko a hráli na PS Tekkena. V neděli jsme jeli již od rána pomáhat A. a L. do Kovanska.


Zdobení na Vánoce

100% ekologické nádobí připravené na Restaurant Day Nymburk 15.11.

Running sushi na Čerňáku

<3

Radosti!

Žádné komentáře :

Okomentovat