úterý 14. října 2014

Random photos of the week #41

V pondělí jsem měla dovolenou, protože nám v bytě předělávali stoupačky. Navečer se stavili A., Š. a P. a udělala jsem bramboráky. Š. jsem ukázala Candy Crush a nemohla se od toho odtrhnout! Taky mi ženský z Vývařovny na FB vyspoilerovali finále MasterChefa. V úterý jsem byla také doma kvůli stoupačkám, ale to byl doma i L. takže to byl takovej pohodovej den. Navečer jsme se stavili u B. a P., protože nám přišla objednávka ze Scrapy Life. Ve středu večer jsem sedla k blogu a konečně dostála svému slibu a mám několik článků předpřipravených včetně jednoho receptu, těšte se! To samozřejmě platí i o mém druhém blogu, tam je taky přichystaných pár článků. Ve čtvrtek jsem stihla shlídnout pár dílů z nových sérií mých oblíbených seriálů - Once upon a time, The vampire diaries, American horror story. Taky mi přišel od P. další krásný pohled. V pátek jsme šli posedět do Pivnice. V sobotu za mnou přijela na návštěvu kamarádka K.. Večer jsme šli s L. na večeři do restaurace pod Vodárnou. Dali jsme si vepřovou panenku, L. s bylinkami a já na medové omáčce. Byla to bomba! V neděli jsme měli klídeček den a odpoledne jsme koukali na seriály - The Flash, Arrow a Gotham (u kterého jsem omylem usla)




Žádné komentáře :

Okomentovat