pondělí 18. srpna 2014

Random photos of the week #32 a #33

Celá já, něco naslibuju a pak nestíhám a sliby jsou v háji. Jo, mám na mysli ty slíbené příspěvky.

Dva týdny utekly jako prd a já jsem toho vlastně stejně moc nestihla. Musím si začít líp organizovat to minimum volného času co mám. S L. jsme si udělali filmový večer ve znamení Marvelu a zkoukli jsme Kapitán Amerika: Návrat prvního Avengera. Taky jsem nám upekla domácí pizzu (která se mi nepovedla tak, jak bych chtěla). Byli jsme na nákupu v Albertu a tam mají Tchibo koutek. Chodím tam vždy a L. to už začíná štvát, protože téměř pokaždé, si tam koupím nějakou 'kravinu'. Tentokrát jsem tam nemohla nechat diář od července 2014 do prosince 2015 a sadu washi pásek. Co bych to byla za bloggerku, kdyby se tu neobjevil ledový čaj Arizona! Ano i mě moc chutná a nejvíc asi ten borůvkový. L. mě přijel vyzvednout do práce a že prý má pro mě překvapení. Tak jsem z ně začla dolovat co to je. Řekl mi že to má být na až výročí (v září 'slavíme' první rok spolu), ale že mi to hned jak přijedem. Dostala jsem parfém Divine Venus s feromony, který prostě nádherně voní! V pátek večer jsme měli na bytě posezení s A. a jeho L.. Bylo to moc fajn, netrávit čas jen po hospodách, i když na zahrádce. V sobotu odpoledne jsem jela s rodinou na rodinnou oslavu do Kopidlna. V neděli jsme po obědě byli gratulovat k narozeninám švárovi od L. a Kuchařinka udělala ten nejlepší pařížskej dort, kterej jsem kdy jedla! Po tom jsme jeli gratulovat mýmu dědovi k narozeninám. Kolem 16h jsme vyrazili do Prahy do kina na Strážce Galaxie. Fakt musím říct, že si začínám zamilovávat komiksovej svět (hlavně teda Marvel). Taky jsme se s L. prošli po čerňáku a já si udělala radost v H&M ve slevách dvouma tílkama - jedno na spaní a druhý na nošení. Taky jsme šli kolem Tchiba a L. jsem tam doslova utekla, protože jsem si už asi 14 dní chtěla objednat takový skvělý barevný papíry na můj PL. No a jelikož jsme šli i kolem M&S, tak tam jsem taky zavítala, ale né kvůli oblečení, ale kvůli jídlu. Neodolala jsem rozkošnému pití a máslíčku. Spokojená jsem byla až za roh.

V pondělí se mi vůbec nechtělo do práce, protože se mi tam teď úplně nedaří. Naštěstí to bylo tak zlé, jak jsem očekávala. A dny zas tak nějak utíkaly a zas byl pátek a my se chystali na oslavu narozenin našich kamarádů A. a Z. Pro A. jsme připravili komiks jehož hlavní hrdinové sháněli věci pro rosničku, kterou v neděli dostal živou s terárkem a tak. Musím říct, že ten komiks je fakt pecka! Po skvělé párty jsem se (narozdíl od L., který musel vstávat do práce) docela dobře vyspala, udělala oběd a pak jsem se Š. měla se jet projet na bruslích po cyklostezce, jenže celý den střídavě pršelo, tak jsem byla doma a sedla k výrobě Project life. V neděli se konal další RD, na kterém jsem tentokrát byla jen jako účastník - ochutnávač. Nemrzí mě to, nikdy jsem na takové akci nebyla, tak jsem si to chtěla vyzkoušet a byla to paráda!


Na plakátu na RD Nymburk, je fotka MÝCH slaných muffinů. Jupí! 


domácí pizza.

se máme

Něco divnýho? :)

Miluju Tchibo asi!

Arizóna!

<3

Radosti

Zkouším novej grafickej trend - Low poly ilustrace

Moje sbírka washi pásek

Tvořím Project Life

Žádné komentáře :

Okomentovat