pondělí 30. června 2014

Random photos of the week #26

Další týden proběhl. A jaký byl?

V pondělí jsem se rozhodla udělat lasagně a jelikož jsem jich měla velkou mísu, pozvala na večeři ségru a ještě dala do krabičky mamce. Nechci se nějak vychloubat, ale tohle byly asi úplně nejlepší lasagně, které jsem kdy udělala! Ani né mastné, ani né moc tekuté, prostě akorát. V úterý (samozřejmě až po práci) jsem byla u Kuchařinky a natáčely jsme videorecept na úžasné kung pao s tofu. Ve středu jsem tento video recept sestříhávala. Ve čtvrtek jsem k večeři dělala suprový těstoviny a taky jsem se vyhecovala a upekla svou první bublaninu, která se mi povedla. V pátek jsem pracovala ještě na videu. A taky jsem si byla u našich vyzvednout BRANDNOOZ BOX. Večer jsme šli ke Strejčkovi na DNB, ale do 11 bylo mrtvo, nikdo netančil a tak jsem šla domů a L. pozdravit na Zahrádku kamarády. V sobotu jsem vstala brzy, poklidila byt, udělala oběd a upekla rafaelo řezy. Odpoledne k nám na návštěvu přisla L. mamka, babička a Kuchařinka s dětma a manželem. Přinesli nám spoustu darů. Velký úspěch měly rafaelo řezy, které byly krásně nadýchané. Navečer jsme si pustili film Já Frankenstein, ale já u něho vytuhla už po prvních 20ti minutách. Po sprše jsme se vlastně úplně náhodou začli koukat na film Dokonalý únik (a přece v půlce film nevypnete a nepustíte si jinej, že jo). V neděli dopo jsem ještě dělala úpravy na videoreceptu a po obědě jsme jeli s Peťanem a Barčou do Prahy do Ikei a do kina v CČM. Přijde mi, že tohle snad byla nejrychlejší návštěva Ikei ever :D Každopádně jsme pořídili komodu, dózičky na potraviny, servírovací tác, poličku na kořenky a poličku do sprchy. Do kina jsme šli na TRANSFORMERS: ZÁNIK. Film to byl super! Jen snad celý sál zaskočila 15ti minutová přestávka v půlce filmu. Nám totiž nedošlo, že ten film má 3 hodiny :))) Takže dle konce to vypadá na další díl. Tak honem už ať je v kině! L. neodolal a koupil si 'transformeří' menu a má kelímek s potiskem Bumblebeeho a figurkou Optima :D Večer jsem dokončila videorecept a nejbližší době se objeví na 'fejsbůčku' u Kuchařinky.

OMG za pár dní je RFP 2014 a mě to stále nedochází.


Fotka ještě z neděle - večer s L. <3

lazáááááně

áááá akce!

rozjedenej výsledek :D

stříháme

základ pro večeři @ Doma Palackého, NBK

Bublaninka @ Doma Palackého, NBK

BNB!

Nejlepčejší dárek!

Žádné komentáře :

Okomentovat