pátek 20. června 2014

Random photos of the week #24

Jelikož je toho teď na mě trošku víc, nestíhám ani pravidelné týdenní příspěvky. Ale teď mám zase chvilku času, tak tu pro vás mám shrnutí uplynulého týdne s číslem 24.

Týden probíhal ve znamení dalšího návalu našich věcí a uklízení znovu a znovu a znovu. Někdy mám pocit, že tu stejně nikdy nebude uklizeno 'na čisto'. Ve středu jsem byla s mamkou a ségrou (původně na čumendu) na nákupech. Jako první jsem vymetla drogerii DM. Koupila jsem si nějaký drogistický nezbytnosti, skvělej červenej lak na nehty ve slevě, alpro mandlové a lískooříškové a taky falafel v prášku (teoreticky by to mělo bejt hrozně zdravý, ale etiketu jsem radši nečetla). Další obchod, který jsme navštívily byl KIK. Ten bych zas tolik neodsuzovala. Zboží maj sice trošku méně kvalitní (podobně jako NYer, Terranova ...), ale přece nečekáte, že tričko za 150Kč vydrží 10 let. Sem tam se dají najít pěkné kousky. Pořídila jsem bílé tričko s aztéckým vzorem, šedé tílko s aztéckým vzorem a velmi vzdušnou halenku bez rukávů. To bych nebyla já, kdybych se nešla podívat i do oddělení domácích potřeb. Ulovila jsem pěkné krabičky se zeleným víčkem a silikonové obaly na domácí výrobu nanuků ala calipo. Potom jsme rychle prolítly Takko a musím říct, že mě tam teď zrovna nic neuchvátilo. Teda kromě mustache naušnic ve slevě a sluneční brýle (který vlastně vůbec nepotřebuju, ale znáte to ...). Dnešním cílem, ale vlastně bylo ulovit žabky nebo sandálky na léto, takže jsme pokračovaly ještě do Deichmanna. Láska na první pohled, to vám povídám! Na fotky se můžete těšit v dalším random příspěvku. V pátek jsme odpoledne šli s L. konečně zařídit internet a taky jsme jeli na Votvírák. Za sebe musím říct, že se mi letošní ročník moc nelíbil. Proč? To se dočtete v článku o Votvíráku. V sobotu nastal den D pro naše dva kamarády - Ivču a Zbýňu. Konala se totiž jejich svatba, která probíhala na zámku Kačina. Bohužel poprchávalo a tak se obřad přesunul do kaple. Výzdoba byla krásná a mnohem krásnější byla i nevěsta. Jo přiznám, jsem bláto a pobrečela jsem si. Po hromadném focení jsme jeli zase zpět do Nbk a kolem 7 jsme vyrazili směr hájenka, kde se konala poobřadní párty s rautíkem. Takových dobrůtek! V neděli jsme oba relaxovali.


Tohle 'mlíko' nominuju na druhej nejlepší nápoj ever (první je pistáciovej müller)

Miluju tuhle kombinaci

Ráno jsem to hecla, ale že to trvalo!

Votvíráková

Žádné komentáře :

Okomentovat