čtvrtek 22. května 2014

Random photos of the week #20

Další týden utekl jako voda. Fakt si musím začít zapisovat každý den jednu větu, co se ten den stalo nebo jsem dělala, protože si pak zpětně prostě nevzpomenu co jsem dělala. 

Dělala jsem ozdůbky na RDN. S L. jsme byli na návštěvě u mojí babičky. Byli jsme i u Kuchařinky. Přišly mi další kraviny na project life a taky jsem si koupila lístek na koncert James Arthura. Byla jsem na obřím nákupu kvůli Restaurant Day Nymburk. Taky mi přišel neočekávaný balíček scrap věcí ... o 5 hodin později jsem zjistila, že mi ho objednala jedna známá, které jsem pomáhala dělat pacientskou databázi. V sobotu byl RDN a o něm si můžete přečíst tady. Přijel se na mě podívat bývalý kolega z práce se svoji slečnou. Udělali mi fakt radost! Večer jsme s holkama jely do Kolína na rozlučku se svobodou Ivči a kluci ji měli v Nbk. Vtipná věc - přijely jsme a kluci u byli všichni dávno doma! :D Jelikož to byla super párty, podepsalo se to na výkonu při tréninku. Fakt makačka! Po tréninku jsme šli posedět do hospůdky. Do postele jsem se dlouho takhle netěšila!











Žádné komentáře :

Okomentovat