pondělí 7. dubna 2014

Random photos of the week #14

V pondělí jsem jela naposledy do práce na 4 hodiny. V poledne přijel L. a šli jsme se podívat na kybernu. Nesla jsem tam kupu starých vydání (a celkem se to pro neslo :D) časopisu PIXEL. Potom jsme jeli na oběd do mý strašně oblíbený hospodorestaurace U DVORA. Dala jsem si svůj milovanej kuřecí plátek CHILLI :D Potom jsme šli procházkou do FUTURA. Tam jsem jako utržená za řetězu nakupovala jako magor. Ale spokojená jsem velmi. Co jsem si koupila? To uvidíte po rozkliku NEW IN článku. Taky jsem opět podlehla kouzlu VotočVohoz. Přidala jsem nějaký věci a samozřejmě jsem si taky nějaký koupila :D V úterý jsem šla na vstupní prohlídku kvůli nový práci a zbytek dne jsem měla volno, tak jsem trošku poklidila po baráku a u sebe v pokoji. Ve středu jsem opět mazala k doktorce a zbytek dne jsem měla zase volno, tak jsem opět uklízel a po pokoji. Navečer přijel L. Ve čtvrtek jsem už teda do nový práce jela. byla to celkem pohodička, protože nestíhají a teprve se mi zařizoval počítač a věci kolem. Odpoledne jsem opět rovnala věci v pokoji (jojo nuda to pořád číst :D). V pátek jsem měla v práci taky docela pohodičku, ale už jsem dělala zakázky - dvoje vizitky a začla jsem pracovat na logu pro naší firmu. Přijel pro mě L. (heč heč mám osobního řidiče) a jeli jsme na nákup. Na večeři jsme šli do kebabu a já jsem zhřešila a dala si k večeři normální kebab. Potom jsme se sešly s partou na Zahrádce. O víkendu jsem měla v plánu protřídit šanony, pár krabic a taky vyžehlit aspon kus tý hromady prádla. Jo a taky grilovat! O dpoledne jsem protřídila ty šanony a krabice a večer přišel bratránek a slečna, zapálili jsme gril. V neděli byl trošku flákací den, ale i tak jsem protřídila další krabici a udělala si pořádek v šuplíkách. Taky jsem vyžehlila kus toho prádla (to mám hned tu skříň tak krásně plnou! :D). Taky jsem si řekla, že bych si aktivitu na blogu mohla trochu organizovat a vytvořila jsem si plánovač. A když už jsem tvořila, udělala jsem si i pěkný kartičky na recepty (byl by o to zájem?). Mám radost, mám zhubnutý TŘI KILA za tři týdny.

Jak jste si mohli všimnout, přibylo (a ještě přibude) na blogu pár nových rubrik. Mějte krásný týden a občas mrkněte na můj INSTA a VOTOČ.


Přišly mi washi tape! Láska na první pohled.

Dostala jsem krásnou zástěru od Kuchařinky!

Syrečková omeleta @ Doma, NBK

Spim v melounu

Těstoviny, kuřecí maso, bazelkové pesto @ Doma, NBK

Nejlepší tričko :D

Jedno z DIY co bude již brzy na blogu!

Vařila myšíčka kašičku @ Doma, NBK

Pogrilováníčko @ Doma, NBK

Losos, hranolky a salátek @ Doma, NBK

Plánuju!

Žádné komentáře :

Okomentovat