pátek 11. dubna 2014

28/02/14 - Let It Roll

Na žádný takhle velký DNB akci jsem ještě nebyla. Jó kotlila jsem na dnb v hangáru na Sun festivalu nebo na Come In, ale tohle bylo úplně něco jinýho.



Na LIR jsem jela s Weru, mojí kamarádkou z intru, se kterou se bohužel moc často nevidím, ale jednou za čas se nám dámská povede domluvit. Sraz jsme si daly na hlaváku. Chvíli jsme poseděli před ním a to už asi nikdy neudělám. Lidi kolem nás procházeli a koukaly na nás fakt divně. Jeden týpek dokonce přišel a chtěl mi sebrat mýho bigshocka! Kolem půl osmé večerní jsme se sebraly a šly jsme na tramvaj. Dojely jsme do Holešek a trošku jsme se cestou tam zamotaly, ale našly jsme to! :D u vchodu kupodivu nebyla téměř žádná fronta. V areálu bylo lidí fakt hodně. Do šatny jsme si daly věci a šly jsme to prozkoumat. Hlavní stage měla fakt super vyřešený dekorace. Tak nějak od půl 9 jsme začly pařit a pařily jsme opravdu celou dobu! Ještě teď se divím, že jsem to dala po těch né moc vyspalejch dnech.


Mám trošku hororovej zážitek. Asi tak půl hodinky před začátkem PENDULUM jsme chtěly ODEJÍT z hlavní stage, ale byl to masakr. Lidi se tlačili dovnitř, ale i ven, takže se to vůbec nehýbalo a tlačenice stále horší. 


Ale celkově mě LIR uchvátil svojí atmoškou a rozhodně pojedu na další zimní edici. Letní nedám z několika osobních důvodů, ale mrzí mě to. Fotek mám jen pomálu a většinu z mobilu. Videí mám taky jen pár (a pokud se umoudří edius, tak přidám i videa). Bohužel mě trochu zklamal foťák.

S Weru <3

Žádné komentáře :

Okomentovat