neděle 30. března 2014

Random photos of the week #9, #10, #11, #12 a #13

V pondělí a úterý jsem byla ještě doma. Stavoval se L. Ve středu jsem šla k doktorce a ta mě uschopnila. Do pul 2 ráno jsem "pomáhala" tátovi s vymalováním mýho pokoje. Ve čtvrtek jsem vstávala v 5 a jela do HK už šestkou. Na snídani jsem si zašla do CROSS CAFÉ. Do práce jsem šla jen na 4 hodiny, takže jsem kolem 12 sháněla Týnku, abys mi mě a krabice odvezla na byt, jenže ... krabice nebyly! Naštěstí jsem díky jiné kamarádce krabice sehnala a sbalen celý pokoj, kuchyň a koupelnu jsem měla za čistého času 2 a půl hodiny. To už jsem měla docela hlad a tak jsem jela do Atria na sushi na oběd. Pokecala jsem s Jančou a jela jsem na byt. Můj L. a jeho kamarád měli do HK s dodávkou přijet v 5. To jsem stíhala krásně, jenže ... přijeli až v půl 8. Poslední věc do auta jsme dali kolem 10 večer a v 11 jsme přijeli do Nymburka. Vyložili jsme a já jsem uléhala do postele kolem jedné ráno. Taky mi vlastně ten den přišel BRANDNOOZBOX. Opět jsem vstávala v 5. Cestou na oběd jsem si udělala radost vstupenkou na HRADECKÝ MAJÁLES. Po práci jsem jela do Prahy na LET IT ROLL, na který jsem se už hrozně těšila. Šla se mnou Weru. Vážně se ještě teď divím, že jsem vydržela až do 3:45 pařit a pařila bych dál, jenže jsme šly na vlak. Do postele jsem se dostala až někdy v 7 ráno. Pospala jsem si slabší 4 hoďky a ségra mi udělala oběd (díky!). Kolem 3 se stavil L. a dávali jsme ještě s taťkou dohromady nábytek a věci. Večer jsme šli na staďák a hráli jsme ARKHAM a hodně se nám to povedlo.

Další týden byl nějak hektický a pracovní. L. mi objednal čela k postelím, takže mi pak s tátou dávali do kupy postel (a velkou, muhahah). O víkendu jsme byli opět hrát Arkham na staďáku a já si poprvé objednala SVŮJ VLASTNÍ TATARÁK. Byl naprosto skvělej! 

V pondělí jsem vyrazila do HK s notebookem, poněvadž jsem měla jeden vroubek. Dělala jsem ve vlaku cestou tam i zpět pro známou jednu databázi ve wordu a excelu. Taky jsem byla na obědě s jednou z bývalých spolubydlících. Víkend ve znamení L., seriálů, posezení s přáteli, práce a uklízení.

Minulý týden v úterý jsem byla U VÝŽIVOVÉ PORADKYNĚ. Překvapilo mě co všechno mi nezakázala! Jediný co fakt nemůžu - halušky, svíčková, smažák a holanďák. Jinak můžu i ty prokletý hranolky k obědu (samozřejmě s mírou!). Po prvních 4 dnech jsem měla docela depku, protože se mi váha vůbec nehýbala, ale pak mi slezlo dolů celé kilo najednou! Byla to zcela jistě zadržovaná voda, ale i tak! :) Můj pokoj vypadá stále víc a víc podle mých představ, ale není zcela hotový, takže foto přidám až později.

Tento týden jsem měla hodně HOMEOFICE, takže jsem ušetřila celkem dost času, díky tomu, že jsem netrávila 2 hodiny denně ve vlaku, a mohla jsem se věnovat dodělání databáze a uklízení krabic, kterých mám po domě ještě moc. Jídelníček se opravdu snažím dodržovat, ale občas neodolám a odpoledne zblajznu mandarinku, ikdyž se ovoce může jíst jen dopoledne. Jen v pátek večer, jsem v půl 11 měla prostě strašný hlad a v kebab housu jsem si dala DURUM FALAFEL (falafel v tortille a zeleninou). Snědla jsem ho teda jen půlku (asi už se mi zmenšil ten pan žaludek). Ráno jsem opatrně stoupla na váhu a .... NIC! Vážim pořád stejně. :) 

Během následujícího týdne bych chtěla přidat příspěvěk z LIRu, recenzi na BrandNooz, filmový příspěvek a taky bych chtěla ukázat pár fotek z pana Sonyho.

PS: koukněte na můj VotočVohoz, prodávám nějaký věci :)
Fotky po prokliku ...


Malujeme

Naposledy v Hradci

Brandnooz box 

Dělám si radost

Párty párty párty!

arkham

v 7 ráno na nádraží v HK, proč ne...

zkouška stativu

Nová postel! <3

Skvělej tatarák @ Pivnice zimní stadion, NBK

fakt mi padly :)

Nestíhám, nestačím ... 

vepřová kotleta v sýrovém testíčku, bramborový gratin a rajčatová omáčka @ Café Popular, HK

Můj skvělej anglickej koutek

Abruzský salát (recept od poradkyně) @ u L., NBK

Nejlepší, nejlepší, nejlepší hra!

večeře @ u L., NBK

Nejmilovanější salát - ledový salát, šunka, vejce a česnekový přeliv (mozzarella natajnačku :D) @ doma, NBK

Miluju východy slunce na nádražích

Takový normální páteční večer s partou :D

škoda že můžu pít jen vodu :D :/

Žádné komentáře :

Okomentovat