pondělí 11. listopadu 2013

Random photos of the week #45

V pondělí mě čekala velmi nemilá záležitost - zubař. Opět mi vynadala, že jsem si ještě nebyla dát vyřezat ty dvě dolní osmičky (ale komu by se chtělo, že?). Ta představa doktora, jak se ke mě sklání se skalpelem mě prostě hrozně děsí - jsem poseroutek. Taky jsem byla znovu na celkovým rentgenu zubů. Ty moudrý mrchy maj už půlku kořenů. Fňuk. V úterý jsem přišla do práce docela rozespalá, protože jsem prasácky usla ve vlaku. A jaké milé zjištění mě čekalo! "Báro, rozhodli jsme se, že koupíme windows 8." Jupíjejejej! Konečně trochu moderny ... Né že by se mi Win XP nelíbili nebo tak (nedám na ně dopustit!), ale už je to přece jen dávná minulost a svou slávu mají za sebou. Ve středu ráno jsem přišla natěšená, že si zformátuju disk, nainstaluju znovu win xp a z netu rovnou aktualizujem na win 8. No, celé dopoledne jsem pracovala na dodělávkách a odpoledne jsem čachrovala s dvouma počítačema a různě střídala komponenty, abych to měla vyladěný a taky jsem dokončila instalaci win xp a ovladačů. A ejhle! Win 8 nejdou aktualizovat z netu. Tak je šéf rovnou objednal. Druhý den ráno jsem natěšená šla do práce s ntb, abych měla na čem dělat a v poledně jel šéfik pro krabičku s winama. Instalace proběhla opravdu hodně rychle a tak jsem nainstalovala zbytek programů. Velkou radost mám z aktualizace mýho oblíbenýho programu na kódování a programování NuSphere 10. Skvělý nový vychytávky :)) ... ale nejvíc radost mám stejně z toho systému :D (a jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží). Pátek byl v pohodě a já se těšila na večer, že konečně nemusím nikam jezdit a mám čas na svoje vlastní věci. Snažila jsem se opravit netbook jedné z Terezek, ale bohužel neúspěšně. V sobotu jsem se pěkně vyspala a dala se do jedné "zakázky" pro známou. Myslím, že se to podařilo pěkně ...




... zbytek patřil paření hry Harry Potter and the deathly hallows part 1. Hrozná závislárna! Neděle patřila kalsicky praní, vaření, uklízení, paření a blogu.

JUPÍ!

17 dní do koncertu Špejbls Helprs
19 dní do koncertu Jake Bugga
29 dní do koncertu Skyline
79 dní do koncertu Royal Republic Acustic


" ... And then dance, and drink, and screw, because there's 
nothing else to do ... "



545 kilometrů za 3 dny.

Kupuju si dětský těstoviny.

Formátuju a instaluju.

Krásná krabička s krásným systémem.

Oh deer! V tescu za 25 Kč.

Polévka z červené čočky @ Doma, HK

Pařim.

Pracuju.

Vinná klobása s bramborama @ Doma, HK

Sleduju! Team Rudy!

1 komentář :

  1. I want to live like common people, I want to do whatever common people do tudududutu tudu tu tu
    ten hrnek jsem si taky chtěla koupit ale už ho vyprodali když jsem pro něj šla DAMMIT

    OdpovědětVymazat