čtvrtek 7. listopadu 2013

Random photos of the week #44

Já vím, píšu zas trošku pozdě (ale co, stejně nikdo tyhle moje slátaniny nečte). Trošku famfárky (tramtadadá) tohle je přesně 100. článek u mě na blogu. Taky mi teprv nedávno došlo, že už mám blog vlastně už přes rok.

Úterý mi uteklo nějak rychle a já se těšila na středu, protože jsem šla posedět s kolegou a bývalou kolegyní do našeho oblíbeného podniku - U černého koně. Během týdne jsem samozřejmě dohnala svůj skluz v seriálech. A konečně nastal pátek a já mohla s maminkou jet do Nymburka. Předtím jsme ale poseděly v Primátorce. Víkend mi utekl tak rychle jako nikdy dřív. V sobotu jsem se viděla s několika kamarády z party a taky jsme se ségrou a mužem hrály Tekkena na PS3. Nechci se vychloubat, ale porazila jsem je oba dva! :D (jojojo jsem prostě hrozně hustá). Hraju za Unknown a má skvělý trýčky a kombíčka. Taky jsem si u mužovi ségry objednala úplně úžasný cupcakes. Jeho ségra je totiž KUCHAŘINKA! S mužem jsme za víkend shlédli několik filmů (během pár dní vyjde nový díl mojí rubriky Films).

"Stůj rovně, stůj rovně, prosím tě stůj rovně .... a dyť stojim!"


(Tak přesně tohle nám hraje v kanclu docela často :D)



A dneska jen jedna fotka. Flinkám to.

Podzimní cupcakes od Kuchařinky!

Žádné komentáře :

Okomentovat