úterý 8. října 2013

Tylova léta 2013

Plním svoje novoroční předsevzetí - Jít minimálně jednou za měsíc na koncert / festival / akci. A kromě ledna, zrušených únorových ROYAL REPUBLIC a května se to úspěšně daří (a někdy i víckrát do měsíce :)).

Jinak tomu ani nebylo v měsící září, kdy jsem s přítelem a kamarádem navštívila minifestival Tylova léta. Na akci vystoupily kapely - NICELAND, FROM OUR HANDS, MANDRAGE, AIRFARE (moji milovaní) a celý večer zakončovali velmi známí SUNSHINE. Přišli jsme až v půlce kapely From our hands. Dali drinky, poházeli na sebe práškovou barvu (:D) a čekali na Mandrage párty. Po vystoupení Airfare, Thomas uklízel kolem svého mikrofonu a já sebrala veškerou odvahu a zakřičela na něj "Thomasi, dáš mi setlist pro ségru?" K mému překvapení řekl, že bezevšeho a jestli ho chci i podepsat. YUPEEEY! Večer se teda nepovedl úplně podle mých představ (nadvakrát ztracená peněženka, naštěstí ne moje, atd. atd.), ale koncerty super. Jen na Sunshiny už jsem nebyla na celé, padla únavička (s opilostí) a vzhledem k tomu, že jsem je letos viděla už 3x, tak jsem to nelámala přes koleno.


Fotky a video po rozkliku ...












2 komentáře :