úterý 29. října 2013

Random photos of the week #43

V pondělí ráno se mi opět nechtělo jet zpět do HK, ale musela jsem. V úterý jsem šla s mejma skvělejma Terezkama do hospodo-pajzlovský restaurace jménem U Dvora, která je ale po Hradci docela oblíbená. Není divu! Ceny lidové, jídlo na výbornou a točit pívo taky uměj. Chodím tam na jídlo zvané Kuřecí plátek Chilli. Je to totiž obrovská mňamina (a fotku jsem ještě nestihla pořídit, protože to vždycky snim tak rychle, než si to uvědomím :D). Jedna z Terezek ho měla v ten den poprvé. A jak to dopadlo? Téměř za každým soustem dodávala "Ježiš mňam!, To je výborný!, Proč jsem si to nedávala už dřív?, ... To bych ale nebyla já, abych nedělala něco prasáckého, po dalších hranolkách s tatarkou, jsme si s Terezkou druhou objednaly zmrzlinový pohár! (Uff, ještě teď je mi těžko.) Středa byla poměrně klidný den, zakončený skvělým tréninkem Street dance v Dance studio Hradec Králové. Jop, konečně jsem se dokopala a něco s sebou dělám! Takže slečny, která máte ve středu od 18h čas, přijďte do Podnikatelského centra (je tam i moje bývalá střední škola aplikované kybernetiky a dokonce to je v jedné bývalé učebně). Kurz je vhodný pro začátečnice. Na začátku tréninku se lehce rozehřejeme, potom se učíme pár tanečních kroků. Nějak v polovině posilujeme tělo a je jen na nás, na kterou partii se ten den zaměříme. Následují další taneční kroky a vazby a posledních 10 minut je věnovaných protahování. Musím uznat, že jsem se toho ze začátku hodně bála (ono téměř tři roky necvičení ...), ale lektorka Nikča je fakt skvělá a hodně se nasmějem! Takže zvedněte zadky a směle do toho! Čtvrtek byl den Kretén. Přišla jsem do kanclu a nešel mi zapnout pracovní počítač. "Ještěže" tento týden nosím i svůj osobní ntb do práce protože, stříhám videa pro naši ředitelku z její konference a okupuju tři počítače - na jednom pracuju, na druhym konvertuju videa z kamery a na ntb renderuju finální videa. Takže tenhle kiks udělal velkou čáru přes rozpočet naší firmě (resp. přes naplánovanou práci). Takže si teď se šéfem a kolegou hrajem na ajťáky. Ale odpoledne za mnou přijel Milý, tak se to o hodně zlepšilo! V pátek odpoledne bych za normálních okolností jela do Nymburka za rodinou a za milým. Tenhle pátek byl jiný. Byl to pátek na který jsem se těšila - jela jsem totiž na moravu za svojí kamarádkou ze střední! Víkend byl skvělej. Projela jsem se (pro mě) novým vlakem - RegioPanterem do Pardubic. Tam jsem viděla všechny svoje oblíbený vlaky. Díky zpoždění jsem musela hodinu čekat v Brně na osobák do vesničky kousek do Brna. V sobotu odpoledne jsme jely do Brna do Moravské galerie na výstavu Daniela Balabána a řeknu vám, fakt mě to dostalo! Potom jsme šly na Petrov fotit nějaký fotky a procházkou do Vaňovky na véču. Poprvé jsem zavítala do Nordsee a dala jsem si Fish and chips. No teda v Anglii mají daleko, daleko lepší. Po nákupu ve špáru, jsme jely do Břeclavy. V neděli dopoledne jsme se šly podívat na výstavu Gabriely Dubské do místní synagogy. Cestou domů jsme zase nafotily nějaké fotky. Po obědě jsem jela domu (opět se zpožděním, ale aspoň na mě v Kolíně přípoj čekal). Večer byl u nás ve znamení AC/DC. Jelikož jsem měla o jeden den volna, mohla jsem se prospat déle. K obědu jsem s taťkou vařila guláš a udělala jsem k němu bramboráky. Po O jsem šla se ségrou navštívit babičku a navečer jsem šla k Milému. No a ráno opět vstávačka ... bleh! (Uf to jsem se dneska rozepsala.)



Jake Bugg již za měsíc a dva dny v LMB!


Že prej to je asi chladičem na procesor.

Trošku organizování blogu.

Penne/kolínka s kuřecím masem, olivami, smetanovou omáčkou a parmezán @ Cook&Look, HK

Campanelle s bazalkovou omáčkou a parmezánem @ Cook&Look, HK

Bramboráky pro Milého @ Doma, HK

Vyprovázím Milého na vlak

Novej chladič, ale nepomohlo to.

Leo v Pardubicích

Pendolíno v Pardubicích

Miluju ten starej způsob překlapávání odjezdů a nesnáším ten digitál pod tím!

Lazaně od Maru @ Dolní Loučky

Chester!

Daniel Balabán

Daniel Balabán - tenhle obraz jsem si fakt zamilovala!

Daniel Balabán

Daniel Balabán

MG v Brně

Nordsee

Historie židů v Břeclavě

Gabriela Dubská

AC/DC!

Som t-u-r-i-s-t-a!

Moje úlovky z MG a dárek od Maru z Francie

Moje sbírka (Louvre a ocenárium je dar)

Žádné komentáře :

Okomentovat