pondělí 21. října 2013

Random photos od the week #40, #41 a #42

Ani nějak nemám náladu psát vtipný historky, smutný chvilky, veselý dny (a že jich bylo!). Takže, žrádlo, žrádlo, ŽRÁDLO! Vařim, ochutnávám a kritizuju. Možná mě to i dokope ke třetímu blogu (mám jeden přichystanej týkající se mého portfolia, tipů, triků, atd...), tentokrát o jídle (ono je to teď totiž děsně moderní). Opět začínám nesnášet neděle. No komu by se chtělo jet od milého 70km pryč?!

" ... and never did i think that I, would be caught 
in the way you got me ..."


(nahatej Brendon hňa hňa)

Kuřecí kousky v rajčatové omáčce s chilli @ Asijské dobroty, OC Atrium, HK

Penne/kolínka se smetanovou omáčkou, gorgonzolou, kuřecím masem a brusinkami @ Cook&Look, HK

Pizza s lososem a česnekem @ Sport Café, HK

Kupované torteliny s domácí hermelínovou omáčkou @ Doma, HK

Domácí cibulové kroužky @ Doma, NBK

Trošku čekání v Poděbradech. Muž mě přijel zachránit!

Penne/kolínka s kuřecím masem, kukuřicí, fazolkami a parmezánem @ Cook&Look, HK

Utrácím těžce vydělaný prachy v drahým a ani né tak dobrým Bubblelogy

Moje nový brejle!

Kuřecí kousky v sezamové omáčce @ Asijské dobroty, OC Atrium, HK

Kokosový bubble, skvělý a levný!

Nemohla jsem tam krtka nechat.

Domácí kapkejky bez polevy s jablky a skořicí @ Doma, HK

Prosinec, hned teď prosím!

Tak nějak pořád nevím, co si mám o čepce myslet, ale když ona je ta sova tak kjůt!

Tučnej losos zabalenej do anglický s pečenýma bramborama @ Doma, HK

Zapečený brambory ala EMČa @ Doma, HK

Po milionu let jsem si nalakovala nehty - nude lak a černá mašlička, nad kterou jsem se děsně zapotila.

Nejskvělejší cibulový kroužky a chilli omáčka @ Potrefená Husa, HK

Něco jako penne bolognese a pan ajdam! @ Doma, HK

V práci jsme měli návštěvu - EMČa junior 

Signal Festival 2013 - příští rok jedu zas, protože to bylo parádní! (o festivale bude samostatný post)

A leden už se taky pěkně blíží!

Žádné komentáře :

Okomentovat