pondělí 4. března 2013

Random photos of the week #9

Normálně tyhle články píšu v něděli, ale po mojí sobotní B-day párty jsem byla dost nepoužitelná (ehm ehm).

No jelikož už jsem si samozřejmě několikrát říkala, jak si budu psát článek běhěm týdne, abych pak v neděli (v tomhle případě pondělí) nemusela vzpomínat co jsem celý týden dělala, tak jsem si to samozřějmě nenapsala. Vzpomenu si akorát na pár věcí - přišel mi balíček (ve kterém bylo to super galaxy tričko pro mě od spolubydlící), začla jsem opět koukat na FAMILY GUYe, nějak nemám chuť ráno vstávat, nestíhám si fotit svačiny (a někdy i dělat), na youtube jsem si založila 1.3. nový playlist SPRING 2013 a tím se snažím přivolat jaro (ehm, on už mě playlist winter 2012 totiž nestačil ....). V pátek u nás na bytě spala moje mamka s kamarádkou a byla jsem pozvaná od nich na pivko. Dalo by se říct, že to byla taková předoslava - hodně vydařená! Byly jsme v il torro a hrála tam nějaká kapela a my pařily jak o závod :). No a jak jsem v úvodu naznačila, tak v sobotu se konala moje oslava narozenin. Konala se v mém oblíbeném Sport café a byla naprosto dle mého očekávání, přišli skoro všichni a ty dárky? ACH! Mám z toho neskutečnou radost, že jsem viděla všechny moje milovaný lidi pospolu, ikdyž se někteří mezi sebou neznali. Fotky z oslavy budou v dalším článku a dárečky jsou zahrnuty v randomu. 

Těším se na pátek - buřtík Týnka má oslavu narozenin.
Těším se na příští pátek - jedu do Prahy na EXAMPLA.



"... Middle fingers up if you don't give a fuck ..."




pondělní snídaně a svačina

můj výraz skoro celý týden - grumpy cat jsem si zamilovala a hned bych ji chtěla dom!

středeční buuble tea u Janičky

nezdravá sobotní snídaně

sovička z VV

nomnom

od maminky (už dopředu, doma slavím až 17.3.)


juch, přišla mi kartička :)

nejlepší věnečky v nejlepší bedýnce od nejlepší Eriky!

od Terezek - půlka dárku :D

od Davida - domácí pečený čaj! NOM!

od Máji

od Bětušky - ruční výroba!

od kolegů z práce (už se těším! :)

od Eriky, Týnky, Míši a Martina

od Marušky (za poukaz jsou trička níže :))

od spolubydlící Lucky

Nové botky - 270Kč VV

tričko z takka 149Kč


tričko z takka 149Kč


tričko z takka 99Kč


galaxy tričko od spolubydlící Alinky - VV

Přidat popisek

Nemám prázdný ramínka. :( je v tom i kus organizace dle barvy a druhu oblečení ... :D
(trika hudební, trička/tílka dle barvy, vesta, svetry dle barvy, mikina, sako, bundy, kabát a šaty)

Žádné komentáře :

Okomentovat