neděle 17. února 2013

Random photos of the week #7

Tenhle týden stál opravdu za to a chci víc takových týdnů jako byl tento!

V pondělí jsem se večer dívala na Hotel Transylvánie. Musím říct, že animáky - to je moje! Bylo to vtipné a pěkně udělané. V úterý jsem měla jet do Brna za kamarády a na koncert Royal Republic. Co čert nechtěl, zpěvák onemocněl a koncert odložili na neurčito. (převeliký fňuk). Místo toho dorazil kamarád s přítelkyní a hráli jsme Arkham horror. Středa byla taky moc pěkná ... Ve čtvrtek jsme šli po práci s kolegama popít do restaurace Černý kůň - je to skvělé vyjít z kanclu a pokecat úplně normálně s lidma, které vidíte každý den ... trošku se to nakonec zvrhlo a páteční ráno nebylo úplně ok :D (ale když von je ten nefiltrovanej gambáč tak dobrej!). Měla jsem naplánováno, že v sobotu půjdu do futura a pokoukám po obchodech a něco koupím ... změnila jsem to už na pátek a šla se mnou spolubydlící Alinka. Nové věcičky jste už určitě viděli ... Strávily jsme ve futuru dobré 4 hodiny. Poseděly jsme, pokecaly a neodolala jsem a v Mekáči jsem si dala ten nejlepší burger co kdy měli - Swiss king! V sobotu dopoledne jsem začla pracovat na takovém ještě tajném projektu (brzy možná nějaké info) a k obědu jsem koukla na svojí milovanou pohádku, která mě a mojí ségru provázela celé dětství - Hercules! Odpoledne mi zavolali kámoši, že jsou v HK a že mě chtějí vidět. Seděli jsme v Potrefené huse, kde mimojiné, točí moje asi nejoblíbenější pivo - Hoegaarden! To se pije samo ... (Zvlášť když hrajete prší, macháčka a nebo záchod - asi prej mám štěstí v lásce nebo co. Ale kde?). Pak se šlo do Levelu ... No co budu povídat prostě skvělá párty! Došli jsme kolem páté ranní na byt. :D V neděli mi bylo (a stále je) špatně. Jen by mě zajímalo, proč většina mojich kamarádů pije prvni ligu ...

Těším se na pondělí - jdu na masáž!




 K tomuhle snad ani nemám jakou pasáž z textu vybrat. Je to celé naprosto dokonalé! 
STOP HOMOPHOBIA!



Pondělní svačina a ooběd

Pondělní večeře

Úterní svačina a oběd

Arkham!

Středeční svačina

Páteční mňamka

Sobotní snídaně

Sobotní oběd. Nic zdravýho no, já vim ...

Hercules! <3

Nejmilovanější pití - a že jich bylo ... ehm.

S Pupčou :))

Nejlepší kroužky co jsem kdy jedla!

výbornej! Ale snědla jsem jen půlu :D

Příprava na další kolo

hihi ^^

Žádné komentáře :

Okomentovat