pondělí 11. února 2013

Random photos of the week #6

Jak jsem psala v článku o změnách, tak se snažím dokopat ke zdravějšímu a pravidelnému jídlu. Začla jsem si do mobilu do poznámek zapisovat každé jídlo a většinou i s časem. Vypisovat to sem nebudu, ale aspoň přidávám fotky snídaní/svačin/obědů/večeří ... Mám chytrý telefon a používím aplikaci poznámky Memories (ukládá právě i ten čas, ale i spoustu zbytečných informací). Nezná někdo lepší aplikaci? A podělím se s váma i i jinou dobrou aplikaci - Výdaje. Nemůžu si vynachválit. Stačí si vše zapisovat a pak se nemusím hrabat v peněžence abych veděla kolik tam je, ale stačí pustit aplikaci.

Tenhle víkend jsem byla obět v Nymburce a byla jsem pozvaná na oslavu bratránkových 25. Párty to byla naprosto skvělá! Přišla jsem celkem "brzo" ráno (v pul 5 :D). Prospala jsem téměř celou sobotu (vstala jsem akorát na oběd) a večer jsem šla s Terezkou na hoegaardena na spravení. V neděli měl taťka oslavu narozenin, tak se u nás sešla rodinka a já upekla takové jednohubky - kousky párečků obalené v listovém těstě (na foto jsem zapomněla). Celá moje rodina to zbožnuje - taky rychle zmizely. Večer jsem jela do HK. Po dlouhé jsem nejela sama, ale jela i Terezka, které začal nový semestr (héhé).

Po změně v pracovní procesu (kterou jsem nepřijal zrovna s nadšením), jsem dnes ještě s vysvětlením od šéfa, dospěla k tomu, že to opravdu bude lepší a urychlí mi to práci (jen si pořád nedokážu představit některý věci ...).

Zítra (!) jedu do Brna na skvělou kapelu ROYAL REPULIC do Brna. Konečně se zase uvidím se dvěma mýma spolužákama ze střední. Ach, jak já se těším!



" ... So tell me, why is it, we're never happy? ... "



tmavý toustový chléb, nastrouhaná půlka jabkl, skořece a trošku cukru -> zapíct v toustovači -> chuť velmi podobná
štrůdlu. = svačina

zbytek směsi do jablečných toustů, mrkev, paprika, celozrná kaiserka+půlka bagety, eidam 20%, šunka 56%, duko
= snídaně a svačiny

celozrná kaiserka, šunka 56%, duko, banán, musli tyčinka a v krabičce pod banánem je mrkev a paprika = svačiny

pečené brambory s česnekem a kořením + kečup = večeře

zapečené brambory s párkem, kořením a česnekem = oběd/večeře
celozrná kaiserka, šunka 56%, duko, cherry rajčata, půlka mozzarely, koření, mrkev, kefír = svačiny

dobré kombíčko :D bohužel né moje

tousty (s šunkou 56% a eidam 20%), cherry rajčata, půlka mozzarely, koření, mrkev, banán = snídaně a svačiny

párty!

Cefé society v Nbk

Hojdíček

Žádné komentáře :

Okomentovat