neděle 3. února 2013

Random photos of the week #5

Tak neschopenka mi už skončila a já včera odjela do Hradce. Byl to nudnej tejden plnej seriálů a filmů a ani fotek moc není. Na poliklinice jsem čekala standartní dvě a půl hodiny než jsem se dostala na ředu k doktorce u který jsem byla asi tak 5 minut. Začla jsem koukat na nový serial The lying game. Zatím to vypadá dobře. Koukla jsem i na film Lucky one se Zacem Efronem (né že bych ho nějak milovala, ale tady je fakt pěknej ...). Včera jsem si taky uvařila svou oblíbenou kukuřičnou polívku. Chtěla jsem vám nafotit postup a vložit to sem jako recept, ale byla už tma a mobil nefotí nijak dobře při umělym světle. Pokud máte zájem o recept, napište si do komentáře. :)



"... So if you're lonely, You know I'm here waiting for you ..."




Lucky One

Neznám lepší laskominu z listovýho těsta, než pekanový pletenec!

TVD

Polívečka :)

Žádné komentáře :

Okomentovat