neděle 20. ledna 2013

Random photos of the week #2 a #3

Za poslední dva týdny se toho dělo tak akorát ...

Viděla jsem opět naší kolegyni na mateřské a malou Emču (sledujte tu schodu jmen :D). Dokoukala jsem Misfits. Napadl sníh. Brr, hnus. Hráli jsme Battlestar Galactiku a povedlo se mi úplně super kombo - admirál, prezident a Cag (všechny velící funkce). Byla jsem o víkendu doma a odvolila jsem si.

V dalším týdnu jsem si domluvila kadeřnici na pondělí (čili zítra). Byla jsem v kině na animované francouzské muzikálové komedii Obchod pro sebevrahy v artovém kině Centrál. A poté jsem začla koukat na první dvojdíl seriálu BSG (předloha té hry ... ). V pátek tu u mě byla Týnečka a udělaly jsme si super večer. V sobotu měl kolega oslavu narozenin. Ještě teď jsem mrtvá.



" ... I need you more than I can take, you promised forever 
and a day, and then you take it all away ... "





Zase nám vykvetl kaktus v práci :)

PLL

Battlestar Galactica

Hodně dobré kombo :D

Výborný závitky a nudle v práci

Milovaná grumpy cat jako pozadí

Live from planet Earth, zase zase zase

To jsem si tak seděla doma v pokoji ve větrovce

Nevíte kde je kočka? Já chodím na jistotu do ložnice prarodičů - vždy je schovaná ve peřinách :D

Amálka

Amálka

Jedna z posledních fotek mých vlasů ... something's coming ;)

Zase jsem si počkala

Sbírka se rozšiřuje a rozšiřuje

Vajíčková omeletka s kukuřicí <3

Obchod pro sebevrahy

Nemáte váleček? Nevadí!

Milované bramborové placky

Pátek s Týnkou <3

Pátek s Týnkou <3

Pátek s Týnkou <3

Sobotní večeře

Byla fakt kosa, ale byla to opravdu jedna z nejlepších oslav :)

Žádné komentáře :

Okomentovat