středa 28. listopadu 2012

Random photos of the week #13

A jak že se mám? Všelijak, ale hlavně [só pisd of]. Stále mi nepřišel balíček s objednaným merchem od ES. Stále nemám vrácené peníze za telefon. Stále se objevují další věci co mě serou. Oh God, please stop!

Můj život mi začíná připadat stereotypní. (cha cha už ve 20ti letech.) Vstanu, umeju se, obleču se, udělám si svačinu a snídani, sním snídani, letím na bus, jsem v práci, oběd, jsem v práci, přijdu domu, večeře, sprcha, spát ... a ráno zase nanovo. Jo, jsou tu i světlý chvilky, kdy hrajem Arkham, jsem s přáteli nebo se prostě seberu a jdu čumět do Futura. (ovšem, nesmím tam chodit nasratá jako v pondělí neb utrácím. moc.) No a nebo se taky už nesmím nechat zlákat od spolubydlící, že jdem na "jedno" v úterý večer. (fuj, už nikdy.)

O víkendu jsem byla doma - ségra slavila [svýt sevntýn]. V pokoji toho moc nemám, tak jsem zase začla hrát pitomý fejsbůkový hry ala farmville 2 atd. Teď jedu na víkend zase domu. (budu mít svátek víte?)

Vlastně mám i docela pozitvní myšlenky. Už jsem vymyslela co si dám sama sobě k narozeninám. (je to tajný žejo.) Těším se na únor. Pojedu (snad i se ségrou) za kamarádkou do Brna a tam ještě s jednou holčinou půjdem na milované ROYAL REPUBLIC. Ano, opět přijedou a tentokrát do Brna na Flédu a lístek je za neuvěřitelných 185Kč! Vlastně na březen se těším víc. Budu mít narozeniny a chci mít skvělou B-day párty. A taky má přijet EXAMPLE. Chci jet.


 " ... Made a mistake, I made a mistake ... What should I do? ..."


fish&chips v hradecké Šatlavě

Arkham horror - miluju tu deskovku

seégry dort, kterej dělala mamka

já s mojim vdolečkem, ňuňu

no a jsme u toho nakupování - odemě pro mě, protože v converskách je zima

velká kabelka, pro mě od mamky k svátku (jo už takhle dopředu)

zamilovala jsem se hned do téhle vůně - pro mě od babičky k svátku

bonusovka - miluju to světlo v našem výtahu

Žádné komentáře :

Okomentovat