úterý 31. července 2012

Já jsem EMČa

Ahoj!

Ano ano, po několika měsíčním uvažování jsem se rozhodla, že si taky jeden nebo dva :D (o tom až později) založím. Tento blog bude jen a jen o mě a nebude to žádnej "fešn" blog, protože se na to nehodím. Takže teď něco o mě ... hm, čím začít? Jo asi bych se měla představit a takový ty věcičky.

Mnou kreslený autoportrét
Jmenuji se EMČa (vl. jm. Barbora) a je mi 20 let. Mám skoro 17ti letou ségru a stále bydlím u rodičů v Nymburce, ale už velmi dlouho se chci přestěhovat do Hradce Králové s mojí skvělou kamarádkou Týnkou. Jsem prdlá holka, co se nedávno začla transformovat do dospělejší slečny. Studovala jsem Střední školu aplikované kybernetiky - obor virtuální grafika. Úspěšně jsem složila státní maturitní zkoušku, a to prosím i z nepovinného 3D modelování, jako jediná slečna ze školy. Vysoká škola je tabu ... Nyní pracuji v HK jako grafička a kodérka HTML a CSS v jednom. Dojíždění je velmi unavující, ale věřím tomu, že bydlení je na dosah. :)

Asi se ptáte proč zrovna "EMČa" když se jmenuju Barbora.... no, to máte tak. Jednu dobu hrozně frčelo EMO a já, jakožto moderní "týnejdžr", jsem musela být IN, tak jsem se snažila být emo. Jak emo rychle přišlo, tak zase rychle odešlo ... no a EMČa (psáno AMCa ...) už mi tak nějak zůstala.

Ráda poslouchám hudbu, koukám na seriály a filmy, vyrábím šperky. Hodně času trávím na ntb. Vím, není to správné, ale když já se nějak nemůžu odtrhnout od kamarádů na fb a qipu, 9gagu, votocvohozu atd... ale nejraději trávím čas s kamarády samozřejmě venku. Jo a taky mám hrozně ráda vlaky a ráda nima jezdím. :)

ps: na designu pracuji :)

Žádné komentáře :

Okomentovat